Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Revlon Just Bitten Kissable balm stain review!



Επιτέλους ήρθαν και στην Ελλάδα τα πολυαναμενόμενα balm stains της Revlon .Και εννοείται ότι μόλις ειδοποιήθηκα για την άφιξη τους έτρεξα στα Ηondos για να αποκτήσω κάποια απο αυτά ( ενημερωτικά τα balm stains όπως και τα lip butters της revlon υπάρχουν στα hondos center στην Ερμού και στο Μαρούσι ).Αποφάσισα λοιπόν να μιλήσω για αυτά , γιατί πρέπει να σας πω ότι μου κάναν πολύ καλή εντύπωση και ένιωσα την ανάγκη να μοιραστώ τον ενθουσιασμό μου με τον κόσμο της " ιντερνετικής " ομορφιάς ! 
















Διάλεξα τις αποχρώσεις 010 darling ( λιλά ,μωβ χρώμα ) και 040 rendezvous ( πορτοκαλί )
 .Στο κατάστημα υπήρχαν περίπου 6 αποχρώσεις ( κόκκινες , μπορντώ , ρόζ , φούξια ) που γενικά μπορούσαν να καλύψουν αρκετά γούστα και η τιμή του ενώς είναι γύρω στα 10 ευρώ ( value for money κατά την γνώμη μου ) .Τα θετικά του συγκεκριμένου προιόντος είναι αρκετά οπότε για να μην χαθώ μέσα στην τρελή λατρεία μου για αυτό αποφάσισα να πω αυτά που μέσω μιας λίστας...

  1. Είναι τρομερά ενυδατικό 
  2. Μαλακώνει άμεσα τα χείλη 
  3. Μυρίζει μέντα 
  4. Έχει ιδιαίτερα χαριτωμένη συσκευασία ( τι να πω ? I am a sucker for packaging )
  5. Η μέντα δίνει λίγο extra όγκο στα χείλη
  6. Μπορείς να ρυθμίσεις το πόσο έντονο θέλεις το χρώμα ανάλογα με τις στρώσεις 
  7. Και έχει αρκετά καλή διάρκεια και απόδοση χρώματος
  8. Δεν χρειάζεται ξύστρα 
  9. Είναι το τέλειο, καθημερινό "κραγιόν "





* Βέβαια έχω να δηλώσω ότι θα προτιμούσα να έχει και SPF 


Ειδικά για το καλοκαίρι που το μακιγιάζ γίνεται όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ και προσπαθώ να αποφεύγω την χρήση πολλών προιόντων τα just bitten kissable balm stains της revlon είναι τα ιδανικά "πολυπροιόντα " αφού συνδιάζουν   χρώμα ,ενυδάτωση και διάρκεια και γενικά εμένα προσωπικά με άφησαν  πολύ ευχαριστημένη και για να πω την αμαρτία μου ίσως να  έχω βάλει στο μάτι 1-2 χρωματάκια ακόμα ...


Φιλάκια πολλαα! 

8 σχόλια:

  1. Δεν το πιστεύω ότι ήρθαν στην Ελλάδα! Εννοείται ότι θα πάω μια βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω κι εγώ το Crush (το είχα πάρει από ebay) και μ'αρέσει πολύ. Στην Ελλάδα κλασσικά τα έχουν 16 ευρώ το ένα οπότε δε πολυσυμφέρει. Πολύ ωραίες οι αποχρώσεις που διάλεξες και πολύ ωραίο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ ! εγώ πάντως τα βρήκα 10 ευρώ (απο 13) στα hondo με μία προσφορά που είχαν στην revlon ίσως υπάρχει ακόμα :)

      Διαγραφή
    2. Εγώ σε Notos Galleries τα είχα βρει 16 πάντως. 10 ευρώ είναι μια χαρά νομίζω, κι από e-bay να τα πάρεις τόσο θα σου'ρθει.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφες και οι δύο αποχρώσεις που διάλεξες! Σκοπεύω να τα δοκιμάσω σύντομα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ti teleia kai ta 2!!!!!exw ena apo mua portokali pou moiazei polu me to rendevouz!!!
    8a xarw polu na se dw sto blog mou!!
    filia!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή