Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Γεια σας λοιπόν ...

Γεια σας και πάλι είμαι η Μαρία ! Σπουδάζω fashion creation ,πιο απλά μόδα, κάτι το οποίο μου αρέσει ιδιαίτερα ,όπως μ'αρέσει πολύ και  η τέχνη του μακιγιάζ (διότι είναι τέχνη όχι αστεία..). Πάντα λοιπόν τριγύριζε στο μυαλό μου η ιδέα ενός blog ή ακόμα και ενός youtube channel (ακόμα βέβαια και η σκέψη για youtube channel μου προκαλεί φαγούρα )  πήρα την απόφαση λοιπόν να κάνω μία προσπάθεια ..τι χάνει κανείς με μια προσπάθεια ? Όχι ότι δεν ακούστηκαν μέσα στο κεφάλι μου φράσεις όπως "που πας ρε Καραμήτρο " κτλ. .Aλλά ο χρόνος θα δείξει !!!              

Καλή αρχή :)

8 σχόλια:

  1. το mac lipstick ποια αποχρωση ειναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαράκι καλη αρχη σου ευχομαι !! διαβασα ολα τα post σου και πρεπει να παραδεχτω οτι το χεις το θεμα !! να κανεις πολλα post και να το χαρεις!! φιλαακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σου! Και εσύ καινούρια εδώ ε; Μια από τα ίδια! Πλάκα έχεις, σε μερικά σημεία μου θύμισες τον τρόπο που γράφω και εγώ..

    καλό, όμορφο ταξίδι λοιπόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή